В различен сън снощи те видях,                                           
навярно защото не бях добре заспала

и от тогава с мисъл над теб кръжах,

да те пазя от зло си бях обещала.
Пак там в съня си аз разбрах,
че ти като мене умираш от любовна мъка,   
а в очите ти нежността съзрях
и престанах вече да съм сънна.
Нима душата не ми казваше тогаз,
когато с твоята в един миг се сблъска,
но аз почти нищо не разбрах
и отминах без раната й да превържа.
Не се сетих, че може би това е Тя,
разминах се с теб насън без да  се обърна,                                    
но на сутринта вратата си отворих начаса
и зачаках реално да те зърна…

Re: Не си тръгвам, ще остана цяла нощ…

Вървях и търсих аз една врата
Която любовта ми да отвори
Търсих жадно в пустошта
Оставих си сърцето да говори

И когато то посочи…ето тук…
Когато слушах сърцето как говори
Посегнах плахо да отворя, от любов неук
Блажено онемях, вратата ти сама отвори….

http://www.youtube.com/watch?v=9wGeD-NaTqw&feature=related
Изпратено: 21:42 От: Поет без име

 

 

